عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

روز زن

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.روز ولادت حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم و عشق خودم پیشاپیش تبریک میگویم:-). ساعت- ۲۲:۶ 


این اس ام اس میثم بود که تو اولین روز زنی بود که زنش شدم بهم داد  .

و اخرش هم عذرخواهی کرد که نشده پیشم باشه.


برای میثمم:


همسر عزیزم تورو با همه دنیا عوض نمیکنم تو بهترین اتفاق زندگیمی 

درسته الان کنار هم نیستیم و حتی میدونم که با توجه به وضع مالیت اونطوری که دلت میخواهد نمیتونی این روز رو برام بسازی  بدون همین که تو زندگیم هستی همین که منو به عنوان همسرت مادر بچه هات انتخاب کردی بزرگترین هدیه عمرمه  و هر چی تلاش کنی بهتر از این نمیتونی بهم هدیه بدی!










میثم شاید به نظرت خنده دار باشه ولی دلم برای همه ی زنای دنیا میسوزه  اخه فک میکنم خشبختی که من دارم  شاید اونا نداشته باشن و برای همه این حس زیبارو ارزو میکنم


میخواهم یه منو جدا بسازم تو وبلاگم همه ارزوهامو از کوچک تا بزرگ توش ثبت کنم و با رسیدن به هر کدوم اونو  پر رنگ کنم و همیشه موندگار بشه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹
nasim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی