عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حس خوب

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

سلام خدا جونم

امروز پر از حسای خوبم و از این که الان در این موقییت هستم خیلی خوشحالم

خوشحالم که در جهت ارزوهام حرکت میکنم. و مسیر زندگیم جوری است که به لطف خدا و تلاش و پشتکار میتونم ویقین دارم میتونم اون زندگی که میخوام برای خودم بسازم.امروز با خوندن وبلاگ دوستم امی سرشار از حس خوب شدم.

الان کدارم مینویسم تو شرکت هستم .میثم هم سر کاره.


خدایا شکررررررررررررررت .خدایا بخاطر داشتنت به خودم میبالم


میثمم بینهایت دوست دارم
.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
nasim

نظرات  (۳)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۹ رها پاک سرشت
الحمدلله
خوشحالم که خوشحالی، امیدوارم به همه ارزوهات برسی
پاسخ:
سلام

خیلی ممنونم
عززیزم چه عجب بعد از مدت ها..
اتفاقی اومدم بلاگت سر زدم..خیلی خوبه که همه چیز خوب پیش میره! برات شادی از خدا میخام امیدوارم سال 95 رسیدن به ارزوهاتون باشه و یه قدم بزرگ برای ارزوهای بزرگتر :*
پاسخ:
سلام غزال جان مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی