عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

روز مادر

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

مادرم خیلی خیلی دوست دارم !

 تو نمونه یه انسان فداکار و با استقامتی هستی برام.

مادر عزیزم بد خلقی ها و بد رفتاری های منو ببخش. امیدوارم بتونم یه روزی یه کوچولو از زحمتایی که برام کشیدی رو جبران کنم. مادرم زحمتایی که تو برای ما کشیدی حداقل توی فامیل میدونم کسی نکشیده برای بچه هاش.حتی خاله ههم اعتراف کرد که قدر مامانتونو بدونین مادر خیلی خوبی دارین قدرشو بدونین. مادرم عزیز تر از جونم من هیچ وقت نتونستم تورو اونطوری که میخواهی خوشحالت کنم.ایشالا از الان به بعد لیاقتشو خدا بهم بده! 


مامان جونم بینهایت دوست دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۱
nasim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی