عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

روز برفی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ق.ظ

سلام 

امروز یه روز برفیه .زیاد برف نباریده ولی هوا فوف العاده اس.صبح تا بیدار شدشم از در اتاق نگاه کردم ماشین بابا ن

بابا نبود اخه من عادت دارم صبایی که کلاس دارم بابام بیدارم میکنه .صبح که بیدار شدم ماشین بابارو 

ندیدم زنگیدم به بابا گفت کلاس عملیات زراعی تشکیل نمیشه اگه هم شد نمیخواد بیایی من به استادت میگم

ساعت ۹ باز کلاس دارم ولی نمیرم از حشره دارم . میثم احتمالا الان بیدار شده 

رفته دانشگاه .دیشب واسه ۲۵ بلیط گرفت میاد اینجا .الان حدود دوهفته ای هس ندیدمش  سه هفته دیگه هم باید صبر کنم.خدایا تو خودت میبینی که چقد سختی میکشیم اجر بده بهمون تو زندگی چیزای خوب نسیبمون کن.

خدایا همه جدا مونده های از عشقشون به عشقشون برسون. 


خدایا بی نهایت ازت ممنونم بخاطر نعمت زندگی .بخاطر این روز قشنگ .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
nasim

نظرات  (۱)

عزیزم منم دور از همسر تا عید و احتنال زیاد حتی یه هفته بعد از عید....یعنی یه ماه دیگه حداقل.ولی انید دارم.به اینکه تابستون بی دغدغه اینجاست.که ایشالله بعدشم بمونه.اتفاقای خوب بیوقته....ا لان که نیدونم کی میاد و میدونم تابستون هست, این روزا برام راحتتر میگذره خیلی راحتتر....به چیزای مثبتتت قکر کننننن
پاسخ:

سلام غزال جان . اره ایشالا زود این روزا میگذره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی