عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

عاشقانه های ما

از روزانه های زندگی مشترکم مینویسم

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

برنامه

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

تاریخ دفاع میثم معلوم شد ۱۶ شهریور. یه کم از دغدغه هامون کمتر شد. تا ده روز دیگه تمام کارامون که شامل دفاع گواهینامه کارای فارغ التحصیلی میثم حل میشه فقط میمونه سربازی . که اونم اگه خدا خواد امریه شه خوب میشه .   من واسه ۲۲ ام بلیط دارم و ان شالله ۲۳ ام پیش میثمم هستم و این جدایی ها براهمیشه پایان میپذیرد


امروز عجیب یاد یکی استادام افتادم به نام محمدی نژاد. واقعا استاد معرکه ای بود خدا همیشه همراهش باشه.میخواهم ایمیلشو پیدا کنم یه تشکر کنم ازش و احساساتمو بهش بگم البته بی نام و نشان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
nasim

نظرات  (۱)

سلام نسم جان خیلی از آشنائیت خوشحالم
ان شاءالله کارهای شما هم درسته بشه عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی